پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
مرا افسرده می خواهند
و همچون مرده می خواهند
ز جا خیزم زجا خیزم
و با مستان در آمیزم
که مستان راستی جویند
به دونان ره نمی پویند
نه قصد دردسر دارم
نه ترسی از خطر دارم
نه از رومم نه از چینم
نه با کفرم نه با دینم
نه خاقانم نه چنگیزم
ز جورو ظلم لبریزم
نه آن مرغ سخن گویم
نه طوطی وار می گویم
خدای هر چه دیوارید
مرا آزاد بگذارید
مدینه ولی زاده جوشقان
۲۷/۱۱/۹۷
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنون از حضور و همراهی تان | |
|
درودو سلام بر شما سپاس از حضور سبزتان زنده باشید | |
|
درود بیکران سپاس از حضور گرم و نظر پر مهرتان | |
|
درود بیکران بر شما جناب ایوری گرانقدر سپاس از حضور پر مهرتان در پناه حق سالم و ثروتمند باشید | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افرین
فقط متوجه خدای هر چه دیوارید نشدم...
معمولا در معنی بیت آخر شما بیشتر میگن؛ شمارو جون هر کی دوست دارید یا شمارو به هر کی میپرستید مثلا منو آزاد بذارید...
نمیدونم شایدم منظور شما از خدای هر چه دیوار، این نباشعع...
درود بر شما بانوی عزیز
موفق باشید