جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
به طَریقِ تو شُدَمْ مَنْ مُشتاق تَرین
ای مُکتَشِف از مَنْ!مَنْ بی تاب تَرین
عشق سِتاندی زِ بَرَمْ هَم نام نَهاندی
چه نام است تو راْ با عشقْ نَهاندی
بَنده نظر میکنم از عشقْ بَنده خدا
گفتی خدایَمْ صَبورَمْ دل چنین است
شَوَد از عشقْ مَن و معشوقْ نِگاهی
بِه از مَن و معشوقْ نامِ تو نِگاهی
هر باره تو بَستیْ تو بَندیْ که بِیُفتَم
پَرَستیده تو راْ مَگر آخر تو نَگُفتی!
فَرمانِ تو گُفتَمْ به این دله عاشق
بِنَوازَد تو راْ بِگوْ تو دیگرْ تو نَگُفتی!
هر چه گُفتیْ تویی عاشق تَرین
حالِ تو پُرسیدَمْ مَنْ مُختار تَرین
کاسه ی لَبریز شُدَمْ مَنِ عاشق
قَدح بِیاوَر تو بِجاْ اِسراف نباشد
نَنوشیده زِ عشقْ سُؤال مَپُرسی
دُچارِ هَمانَم که تو دیدیْ مَپُرسی
گُنَهِ توستْ نه مَنْ گُفتَم خُدایا!
عیبِ عاشِق مَنِگرْ دیدِ خدا را
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود.متشکرم نظر لطف شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است