پنجشنبه ۸ آذر
من از آسمان سهم دارم... شعری از دانیال فریادی
از دفتر طلوعی دیگر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ۰۷:۵۹ شماره ثبت ۱۳۳۱۰۲
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
من از آسمان سهم دارم...
من از گنجشک های خیس
زیر باران
من از مورچه ای که بارش را به لانه نرساند
من از کفشدوزک ی
در خوشه ی شراب شیراز
پنهان...
من از کفش های کهنه ی پدرم سهم دارم
من از سجاده ی همیشه پهن مادرم
از پرچین هایی که در پائیز مردند
من از مشق های شب عید
من از ترانه های روستایی
من از زندگی سهم دارم ...
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار ممنون از نظر لطف شما سلامت باشید و شاد | |
|
درود استاد بانوشاهزاده نیز یادآورشدند نیاز به پنجره نبود لذا از مدیریت محترم تقاضامندم به حذف این پنجره کاری به مورچه تان ندارم لذا گفتم من تان اینقدر زیاد است کاهش دهید واین پنجره نشان دهنده من بعدی تان بود اگر از حرف من ناراحت شدید عذر خواهم | |
|
درود بر شما جناب فریادی شعر جالبی سرودید 🌸 با عرض پوزش بنده هم خبا نظر استاد آزاد بخت موافقم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما جناب فریادی عزیز
کوتاه زیباو تفکر برانگیزی بود .