يکشنبه ۴ آذر
ره زن شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ۲۰:۵۵ شماره ثبت ۱۳۲۸۰۵
بازدید : ۵۰ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
به کجا پر بکشم....پرت شوم
پشت پرچین کدامین واژه
بکنمپنهان این
دل شدن،دل دادن،،دل رفتن
به دل پر تپش سطر به سطر شعرم
به تمام نثری
که در اعصار برای دل عشاق رقم خورده قسم
که دلمدر هوس چشمانت
پُر از خلسه دیدار و تماشا شده است
ره زن .....ای یغماگر
قدمی آ به کوتاهی یک واج به قلب واژه
تا که غارت شده دل
به تمامی به تمام
همه اش را بکند تقدیمت
حضرت عشق تماشا بکنی یا نکنی
جان من با تو گل انداخته است
به بهانه به بها
به برانداز قد و قامت یار
قسم ای دوست قسم
عطر دل دادگیم
در همه جا پیچیده
شُهره ی شهر شدم شهر آشوب
شوق و شور و شرر و شیفتگی می بارد
از تمام جانم
جانجان...
جانجهان...
دل شیدایی و آغشته و آشفته و شوریده ما
تا ابد می خواهد
به تماشا به تمنای نگاهت باشد
تو نه اکنون
که سراسر زهمان روز نخست
ازلین روز....یک ....یک(۱/۱)
آشکاراترین پنهانِ
دل و جانم بودی
هستی و تا به ابد خواهی بود
به تلاقی دم و لحظه دیدار قسم
آن دل...جان جان...جانجهان....
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و عرض ادب
زیبایی فهیم اندیش به سبک غنایی
زنده باشید قلمتان جاودان نویسا