پنجشنبه ۱ آذر
فاشیست تمنا شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۲۵۴
بازدید : ۳۹ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
دلم آشکارا
قرار از کفش رفته و بی قرار است
قرار دل و جان
به تکرار و دائم تمامم تمنای دیدار روی تو دارد
نوازش زموهای تو آرزویم همیشه
و قلبم چه بی پرده
دائم ،تپش زیر نام تو دارد
تو ای نام نام آشنا....
نامی جاااان.....
شبیخون بزن بر خیالم همیشه
تو ای تابش گرم و دلخواه
فرو بر مرا در تب خواهش از خلوت با تو بودن
نه یک دم که دائم
بیا مرحم حال و احوال بی حال من باش
کهمن خسته ام از نداری یک خلوت خوش
بیا حضرت دلخوشی......
جانمن باش
بیا عطر خوب گل یخ.....
به هر لحظه در شعر من
مناز لحظه ناب آغاز
زبَدوِ تماشا
فاشیست تمنا به ناز وجود تو گشتم
بیا جان .....
زرویا درا
دائم و یکسره در بر و در بغل باش
بیامال من باش
بیا مال من باش
بیا مال من باش
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست