پنجشنبه ۱ آذر
یورش شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۸۷۵
بازدید : ۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
تمنا در نگاهم با ترحم گوئیا بیگانه می باشی
به جانمجان ودر دل گوهر دردانه می باشی
یورش آورده ای از آن اول بر دل و جانم
زلال و پاکوشقافی و چون میخانه می باشی
تو قدیسی قسم بر قدسی چشمان پر نازت
به شعرم چونشرابی و خود افسانه می باشی
الا یایی ندارد یا تویی یا من بدون تو
شبیه شعر بی وزنم برایم لانه می باشی
کمی از ناز چشمانت تمامم را به غارت برد
من آن دُردی کش دیوانه ام،میخانه می باشی
ردیف ناز چشمانت به جانم جاندیگر داد
معطر خاطرم از عِطر تو گلخانه می باشی
یمندر من تویی،دُری،نظیری بر تو کی باشد
غزل گنج نهان در کُنج این ویرانه می باشی
من و مستی چشمان و غزل،نیما،سپید و تَر
تو می،میخانه و ساقی و هم پیمانه می باشی
یکی شب راندارد یاد، چشمانم، خدای جان
برای خلوتم هر شب تو دوش و شانه می باشی
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.