شنبه ۱۰ آذر
فصل کوتاه زندگی شعری از فریباایازی روزبهانی
از دفتر آتش احساس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۱۳۲۶۷۵
بازدید : ۸۷ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر فریباایازی روزبهانی
آخرین اشعار ناب فریباایازی روزبهانی
|
شبی باد روزنه ای یافت
در کوچه پس کوچه های ذهنم
دفترم ورق خورد
فصل سوم خودم را چون آینه ،
در پاییز دیدم
با گونه هایی زرد و چشمانی قرمز
پاییز خودم را در شبی مهتابی دیدم،
مثل ماه گرفته ها
لابه لای شیارهای دُرشت زندگی
در نشیب زُمخت بی تابی
گویا در صبح ِناپیدای دیروزان
درخوابِ کودکی ام بیدار شدم
بادبادک در دست
باد سمت کوچه های خاطره سرک می کشید
چشمان کم سویت را باد با خودش آورد
دستان چروکت را
و شوق خنده هایت را
عجب !فصل کوتاهی بود
فصل بی تفاوتی
فصل خوشه های ترد زندگی
فصل جنبش غزل روی شیب تند زندگی
دفترخیس خاطره در گذارِناگذر
زیر آن درخت کاج
کنج خاطری حزین
در مرام خام من
مثل تکه ای خمیر چون تنوره سر کشید
بوی نان و آش جو
هوش از سرم بِبُرد
گلبوسه های غم
قطره
قطره
قطره شد
بغض، راه سیل را گشود
کاش زندگی، فصل آخری نداشت
فصل سرد رفتنت
فصل با نبودنت
* برای اسیران خاک ،مادربزرگ ها و پدربزرگهایی که فصل کوتاهی با ما بودند
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از نظر لطفتان | |
|
درود روح همه رفتگان قرین رحمت الهی باد .آمین | |
|
درود و سپاس بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانو
ایام بکامتان