جمعه ۲۵ آبان
مسمط ۶ (مستِ عاشق شدن) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر مسمط نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۱۳۱۸۷۶
بازدید : ۹۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
تو یک عشقِ در حال افزایشی
مرا دم به دم سمت خود میکشی
تو کوهی که آزاده و سرکشی
و در عمق روحت چه آرامشی
مرا مستِ عاشق شدن میکند
...
تو زیبا و پر قدرت و استوار
شکوه بلندت چنان پایدار
وجودت پر از شوکت و اقتدار
درونت عجب جذبهای ماندگار
مرا مست عاشق شدن میکند
...
منم هر نفس محو زیباییات
که بالیده در جانِ تنهاییات
و تا قلهی اوجِ رویاییات
تمام وجودِ تماشاییات
مرا مست عاشق شدن میکند
...
تو خود عاشقی، مستِ دلدادگی
تو یک کوه در اوج آزادگی
تویی سربلند و پر از سادگی
و روحت چنان بادهی زندگی
مرا مست عاشق شدن میکند
...
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و هنرمندانه بود
در همه قالب ها زیبا میسرایید