يکشنبه ۴ آذر
صلیب تیشه شعری از محمدرضا آزادبخت
از دفتر گاو یک چشم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۱۹ شماره ثبت ۱۳۱۳۶۵
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۵۰
|
دفاتر شعر محمدرضا آزادبخت
آخرین اشعار ناب محمدرضا آزادبخت
|
حیرت آمیز
کوه ها فرو می ریزند
تاجایی
برای صلیب تیشه ها نباشد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا اولین تاریخ هوس بشر را
جلب چشم های تو
در نام انگور نوشت
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیرویه
وحشتناک
به دیدن پدر نرو
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با احترام محمدرضا آزادبخت
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بانو رحیم زاده ممنونم | |
|
درود استاد بانو شاهزاده ممنونم | |
|
درود استاد خوشرو از تحلیل ارزشمندتان ممنونم | |
|
درود بانو عادلی شاعره گرامی ممنونم | |
|
درود استاد دکتر مدهوش برادر گرامی ممنونم | |
|
درود جناب عبداله پورممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودارجمند