جمعه ۲ آذر
جنین شعری از محمدرضا آزادبخت
از دفتر گاو یک چشم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۱۳۱۲۲۹
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر محمدرضا آزادبخت
آخرین اشعار ناب محمدرضا آزادبخت
|
جنین متولد شده از دردهای مادر خود
به جرم کدام گناه
مادرت نگاه تو را فروخت
جنین متولد شده از غوغای خیابانهای شهر
به جرم کدام عشق
مادرت تورا
پندار چراغ ها ی چهار راه را
با دستهای کوچک تو آمیخت
این می تواند ادامه داشته باشد به عمد دست از آن کشیدم چون اشکم در گلو بغض شد از ادامه شعر منصرف شدم
تقدیم نگاه دوستان واستادان شعر ناب
با احترام محمدرضا آزادبخت
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بانو شاهزاده ممنونم به صفحه حقیر آمدید خوش آمدید حق باشماست متولد شده از درد اولش اینطور نوشته بودم بعد وسواسم گرفت اینطور نوشتم خیلی هم عالی ست | |
|
درود استاد استکی ممنونم عزادلریتان قیول حق | |
|
درود استاد بانو به حق اباعبدالله زودتر سلامتی کامل حاصل شده ما همه برایت دعا می خوانیم استاد وتاج سرمایی سپاس از حضور گرمتان در صفحه حقیر | |
|
درود استاد دزفولی ممنونم شما سرور وتاج سر ما استاد بزرگ مایی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست و دغدغهمند
فقط جسارتا کمی اضافات داشت، حیفم اومد نگم...🙈 امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید
جنین متولد شده از درد(یا مختصرتر، جنین درد بنظرتون مضمونرو خراب میکنه؟)
به جرم کدام گناه
مادرت
نگاه تو را فروخت
جنین متولد شده از غوغای خیابانهای شهر
به جرم کدام عشق
مادرت
پندار چراغهای چهارراه را
با دستهای کوچک تو آویخت...(یا همون آمیخت)
بنظرم هر وقت حالتون خوب شد یه بند بهش اضاف کنید و ببندینش بینهایت عالی بشععع...
درود بر استاد آزادبخت بزرگوار
در پناه نور و عشق الهی باشید