پنجشنبه ۸ آذر
دنبال پول خورد میگردم... شعری از دانیال فریادی
از دفتر طلوعی دیگر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۱۳۱۰۰۳
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
دنبال پول خورد میگردم
میخواهم به جوانی مادرم زنگ بزنم
سالهاست حالش را نپرسیده ام
امروز عکس ش بر دیوار
انگار به من لبخند زد
دنبال پول خورد میگردم
میخواهم به اداره از کار افتادگی زنگ بزنم
از پدرم خبری نیست
نمیدانم در کدام سال
او را از دست دادهام
قطعه ش را هم گم کرده ام
دنبال پول خورد میگردم
هنوز دیر نشده است
کودکی ام انتظار م را می کشد
دوچرخه کهنه ام
در ته انبار
و نگاه نگران مادرم
از پشت شیشه
دنبال پول خورد میگردم
میخوام به مادر م بگویم
آن روز در مدرسه صد آفرین گرفتم
ولی
اکنون در زندگی
یک آفرین هم
از کسی نشنیده ام...
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار این شعر که شما الان نوشته اید شاید کپی از شعر من باشد؟؟؟ آیا تاریخ و شاعر این شعر را میشناسید؟؟ ببخشید این دلنوشته چه نسبتی با شعر من دارد..اصلا کسی که شاعر باشید میداند درک و احساس این دو شعر از زمین تا آسمان با هم تفاوت دارد.... در هر صورت تشکر از پیام ارزشمندشما بزرگوار | |
|
سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار ممنون از نظر لطف شما سلامت باشید و شاد | |
|
سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار ممنون از نظر لطف شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جدی میگم خیلی قشنگ بود تازه با ویرایش استاد عجم هم قشنگتر شده
درود بر شما جناب فریادی ارجمند
روز پر خیر و برکتی داشته باشید