جمعه ۲ آذر
نفرین شده شعری از نیما ولی زاده
از دفتر ماهور بارانی نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۲۳ شماره ثبت ۱۳۰۵۵۶
بازدید : ۵۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب نیما ولی زاده
|
اصالتِ آغوشِ توست ، ایرانْ در آغوشم کشید
شانه به موهایت بزن ، هستی همین تصویرِ توست
در لابه لایِ گیسویِ پیچانِ تو پنهان شده
زیباترین رازِ جهان ، وسوسه یِ آغوشِ توست
آن روز که در معبدِ شعر بر من تجلی گر شدی
آتشکده شد جانِ من بر گردِ آن رقصان شدی
میترایِ اسرارِ شهود ، اشراقِ بی پروایِ من
یک بوسه بود پیمانِ ما ، پیمان شکنْ حسرتْ شدی
سپندارمزدِ سرکشِ قبیله یِ جادویِ من
شرمِ چشمانت گریخت شهوتْ به باران ریختی
گاهی تبسم کن که من محتاجِ دیدارِ توام
آغوشِ واژه ها کجاست ، شعر را به قلبم ریختی
طغیان نکن من را همین تلاطمِ مویت بس است
بر بوسه یِ بی رحمِ تو صد خونِ فرهاد است ، بس است
گیسو به رقص آورده ای ، آزاد شو زیبایِ من
در این وسوسهْ نگاهْ دیگر نگو با من بس است
لیلایِ لَیل گیسویِ من دامنْ به خون آمیختی
آرینایِ قصرِ گمشده ، شهبانویِ نقش و نگار
پایانِ جلوه هایِ مست در معبدِ شعر و خیال
ای هرزه یِ نفرین شده بر تابِ موهایت بهار
آرینا : از نسل آریایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.