جانباز و نگهبان تو ام حضرت آقا !
افتاده به دامان تو ام حضرت آقا
لَختی نشوم غافل از آن چیز که خواهی
بیدار به فرمان تو ام حضرت آقا
اسلام فقط تحت ولای تو حقیقیست
جان بر کف ایران تو ام حضرت آقا
درد نظرت دارم و درمان تویی ای عشق
در حسرت درمان تو ام حضرت آقا
دیدی که برافشانند جعد از سرِ مستی؟
آن زلفْپریشان تو ام حضرت آقا
مستی تویی و جام، شکرخند تو باشد
در جملهی مستان تو ام حضرت آقا
عمریست که مسحور تماشای تبسّم
بر چهرهی خندان تو ام حضرت آقا
در ظلمت دنیای تظلّم، متاثّر
زان طینت رحمان تو ام حضرت آقا
خوابیم ز غفلت به عیان و پشتگرم از
بیداری پنهان تو ام حضرت آقا
در عالم دعوای یقین و کفر، دلگرم
از تیرک ایمان تو ام حضرت آقا
در ظلمت شامیم، ولی غرقه و لبریز
از نور فراوان تو ام حضرت آقا
تا سر نرود، قلب نگردد تهی از عهد
پاینده به پیمان تو ام حضرت آقا
گر شیر نیام، مخلص و دلدادهی خدمت
در لشکر شیران تو ام حضرت آقا
داماد ندارد سر افراشته پیشت
درویشم و افتان تو ام حضرت آقا
دامــاد خراسانی
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف مقام معظم رهبری