چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر محمد شریف صادقی
آخرین اشعار ناب محمد شریف صادقی
|
آن دم که لبم بر لبِ ایمانسوز است
آن شب، شبِ قدر و روزِ آن نوروز است
برخیز کنون و قدرِ نُو را بشناس
کآنقدر نمانَد نو، وُ یک امروز است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید