جمعه ۲ آذر
رستمی دیگر... شعری از نازنین زهرا حاصلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ۲۱:۰۰ شماره ثبت ۱۲۸۹۱۲
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر نازنین زهرا حاصلی
آخرین اشعار ناب نازنین زهرا حاصلی
|
مثل یک کاغذی که باطله شد
زیر دستان شاعری ناشی
خط به خط، خط زدی مرا اما
آمدی تا برای من باشی
شعرهایی که نیمهجان بودند
سند دل سپردن من بود
قصهها زیر و رو شدند آری
رستم قصههای من زن بود
هفت خوانی که خوان اول او
پردهی حجب و عفتم میشد
دوستت دارمی که بی.تردید
نقطهی اوج همتم میشد
خوان دوم نبردِ با اغیار
سپرم عشق و خنجرم عزت
با نگاه غریبهای سمتت
میخروشید در دلم غیرت
سومین خوان قصهی تازه
گذر از حرف رهگذرها بود
اعترافم به عاشقت بودن
تازه آغاز دردسرها بود
خوان بعدی نبرد با غم بود
اژدهایی که زادهی ترس است
کشتمش با سلاحی از امید
عاشقی بیگمان خود درس است
پنجمین خوان من مشاجره بود
بین عقل و دلم نبردی شد
گذر از دشت ناامیدی که
باعث غصهها و سردی شد
خوان بعدی حریف من بودم
منِ تنها، منی که سرخورده...
سهمم از خوانِ من همین مصراعست
یک دل خسته و ترک خورده...
هفت خوانی که خوان آخر او
کوه سرد و یخ غرور تو بود
هدف من شکست تو؟؟ هرگز!
هدف من فقط حضور تو بود...
آخرین قاب: مهر و آغوشت
بیگمان حق من رسیدن بود
قصهها زیر و رو شدند آری
رستم قصههای من زن بود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چارپاره های زیبا و دل انگیز از شما خواندم
زنده باشید به مهر