جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
ابر سرگردان
زیر باران قدم زدن با یار
جان جانم چه لذّتی دارد
دست در دست هم به آرامی
راستی که چه شوکتی دارد
چک چک قطره های باران را
در کنار تو دوست می دارم
تو نباشی، چو ابر سرگردان
با تمام وجود می بارم
می نویسم در اوّل دفتر
روزهایت همیشه بارانی
با تو باشم همیشه و هر جا
ای که شعر مرا نمی خوانی
ای نگاهت همیشه رویایم
در نگاهم کمی تأمّل کن
دست در دست من گذار آنگه
به خلوص دلم توکّل کن
می شود در مسیر چشمانت
به من خسته دل سری بزنی؟
یا گذارت از این طرف افتاد
خانه ام را فقط دری بزنی؟
زیر این آسمان دریایی
تو تمام امید من هستی
به خداوند عاشقان سوگند
آرزویم توئی از این هستی
سید علی کهنگی اسفند1402
واسع
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار لطف شما هستم آقای عزیزیان بزرگوار | |
|
ممنون و متشکرم استاد استکی عزیز | |
|
قربان شما آقای مهدی پور عزیز،سپاس از لطف شما | |
|
ارادتمندم آقای ابراهیمی بزرگوار،بسیار ممنون و متشکر | |
|
سپاسگزار لط و محبت شما هستم آقای رمضانی عزیز | |
|
سلام آقای آزاد بزرگوار،عشق پیری گر بجنبد چه کارهایی که نکند | |
|
سپاسگزارم آقای میرزادوست عزیز | |
|
از لطف و محبت شما بسیار سپاسگزارم آقای حاجی پور بزرگوار | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای اکرمی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهارپارهای زیبا و پراحساس بود 👏🌺🌺