جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
خشم طوفان
محالست این غم به پایان رسد
به آخر شب تلخ هجران رسد
اگر یوسف آرزوی من است
امیدی ندارم به کنعان رسد
درین شهر خاموش و نفرین شده
سر عاشقان کی به سامان رسد
اگر زخم ، زخم زبان خودیست
دروغست آنکه به درمان رسد
شمائی که در ساحل غفلتید
به دریایتان خشم طوفان رسد
چه زیباست در اوج ناباوری
پیامی گر از سوی جانان رسد
الهی به دشت دل واسعان
قدمهای جان بخش باران رسد
سید علی کهنگی آذر 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
قربان شما آقای عزیزیان بزرگوار | |
|
قربان شما استاد استکی عزیز،سپاسگزارم | |
|
ممنون از توجه شما ،خواهر گرامی | |
|
سپاسگزارم آقای کریمی عزیز | |
|
از لطف و محبت شما ممنون و متشکرم آقای مهدی پور بزرگوار | |
|
سپاس از شما خواهر بزرگوار | |
|
عرض سلام و ادب آقای زارع عزیز،ممنونم از حسن توجه شما،یوسف حضرت یعقوب به کنعان برگشت،ولی یوسف من محال است | |
|
ارادتمندم آقای نظری عزیز،ممنون و متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار زیباست
احسنت بر شما 👏🌺🌺