جمعه ۹ آذر
ویرانه ی ما شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۱۲۶۵۹۵
بازدید : ۱۵۹ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
ویرانه ی ما
مانده تا بخت به کاشانه ی ما رو بکند
خنده بر آینه ی خانه ی ما رو بکند
یک سبد گندم الفت به دلم هست،دریغ
کو کبوتر که به یک دانه ی ما رو بکند
زیر بار غم دنیا کمری راست نشد
چه شود عشق به افسانه ی ما رو بکند
میرود تا به سرا پرده ی خورشید از شوق
کور سوئی چو به پروانه ی ما رو بکند
آنکه میداد ره عقل نشان از چپ و راست
هست مایل که به دیوانه ی ما رو بکند؟
ابر بی عاطفه ، ما خانه بدوشیم و خراب
چه غم ار سیل به ویرانه ی ما رو بکند
خون دل باد گوارای وجودت واسع
نیست ساقی که به پیمانه ی ما رو بکند
سید علی کهنگی مهر 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای عزیزیان بزرگوار،سپاس از لطف شما،ناملایمات ایام و روحی بی تأثیر نبوده این چند ماه | |
|
بسیار ممنون و متشکرم استاد استکی عزیز | |
|
سلام بر شما آقای ابراهیمی عزیز،ارادتمند شما هستم | |
|
ممنون و سپاسگزارم آقای مهدی پور عزیز | |
|
سلام بر شما آقای به گزین بزرگوار،بسیار ممنونم از لطف شما | |
|
سپاس از شما خواهر بزرگوار | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای اکرمی عزیز | |
|
سپاس از لطف شما آقای کریمی بزرگوار | |
|
سپاسگزار لطف و محبت شما هستم آقای کاظمی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود 👏🌺🌺
یک چرخش بسیار بسیار کوچک در قلمتان و اشعاری که با تاریخ نگارش ۱۴۰۲ ارسال میکنید قابل مشاهده است
هر دو سبکتان زیباست 👏🌺🌺