دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر زهرا یوسفی آتشگاه
آخرین اشعار ناب زهرا یوسفی آتشگاه
|
وقتی در خود شکستم
تیزی غرور
در هوای بارانی
اشک هایم
پرده در شد
ناله های درد
درخزان
دیدگانم
جوانه
سوختن
در آتش تنهایی
ورقص غم
بر زنجیره های تنم
سربه سر شد
دعاشد
دستانم دردستانش
سرازیر
ز دیوار توکل
غنچه های آمینم
برگ برگ شد
پروانه شدند
در بارش معنا
شورشعر های امیدم
خدایا
گره کرده
در هوای کویت
بند دلم
باشی و
باشم
هستی و
هستم
درتکرار نفس هایم
مهربانو 🌹🌹
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران ممنون وسپاس از حسن نظرتان خوشحالم که استادی بزرگواری مثل شما توجه ونگاه خاص داشتن چشم حتما ویرایش می کنم 🌸🌸🌸 | |
|
درود بیکران شما استادید من شاگردی در محضر شما اساتید هستم حتما ویرایش می کنم ممنون از حسن نظرتان 🌸🌸🌸
| |
|
درود بیکران سپاسگزارم شادکام وسرافراز باشید 🌸🌸🌸 | |
|
درود بیکران سپاسگزارم ممنون از حسن نظرتان 🌸🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
جسارتا ویرایش نیاز ندارد؟
مثلا در مطلع:
"در هوای بارانی
اشک هایم"
حذف شود بهتر نیست؟