جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
داغ ناگزیر
درمانده ام ، چنان آهو به چنگ شیر
ای زندگی شدم دیگر من از تو سیر
هرگز ندیده ام خیری ز روزگار
کی می رسد به سر ، پایان این مسیر
تقدیر ما بجز آه و فقان نبود
در بند زندگی ، عمری شدیم اسیر
تا کی از آسمان باران طلب کنم
بذر من از ازل ، افتاده در کویر
گفتم که مدّتی دیوانگی کنم
شاید رها شوم از داغ ناگزیر
ای آنکه می بری دل را ز عاشقان
رحمی کن و بیا جان از تنم بگیر
واسع نمی کند ناشکری ای خدا
دردم ز ناله شد افزونتر ای قدیر
سید علی کهنگی شهریور 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی عزیز،بسیار ممنون و متشکرم | |
|
ارادتمندم آقای عزیزیان بزرگوار،سپاس از لطف شما،چندتایی غزل باز هم بر وزن مستفعلن فعل مستفعلن فعل دارم | |
|
قربان شما آقای اکرمی عزیز،سپاس از لطف شما دوست بزرگوار | |
|
سپاسگزارم آقای افشاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست