يکشنبه ۴ آذر
خانه خراب شعری از مجتبی یزدی صوفی
از دفتر دیوان صوفی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ۰۱:۳۰ شماره ثبت ۱۲۶۴۷۰
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مجتبی یزدی صوفی
آخرین اشعار ناب مجتبی یزدی صوفی
|
باران بنواز دل خراب است خراب
بین خانه دل ز غم یباب است یباب
خونریزی عاشقان بود شیوه تو
خون دل من تورا شراب است شراب
هر سوی که من مینگرم نقش تو است
صد حیف و دریغ، چون سراب است سراب
میخندی و میرقصی و فتانه شوی
از فتنه تو دلم کباب است کباب
این نغمه به گوش دل من لالاییست
آوای غم از ساز رباب است رباب
عطر خوش طرّه تو مدهوشم کرد
آویژهی موی تو گلاب است گلاب
افسانه عشق تو مرا مجنون کرد
اقبال مرا بخت به خواب است به خواب
صوفی بشنو ماتم دل را ز جنون
آواز به گوش دل غُراب است غُراب
خانه خراب
مجتبی یزدی(صوفی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.