دوشنبه ۵ آذر
شب شعری از مصطفی خادمی صفا
از دفتر عشق نو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۳۶ شماره ثبت ۱۲۶۳۸۰
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر مصطفی خادمی صفا
آخرین اشعار ناب مصطفی خادمی صفا
|
آسمانم خفته در دامان شب
چشم من سرشارِ از باران شب
میچکد مصرع به مصرع عشق تو
با غزل پر میشود دیوان شب
من رسول عشقم و این آیهرا
مینویسم بر دلِ قرآن شب
عاشقِ این غم شدن خَیرٌ الَّکُم
گر بدانید اِی مسلمانان شب
مرغ دل در دام عشقت مبتلاست
عاشقت افتاده در زندان شب
در سرم فکر طلوعی دیگر است
در دلم غمهای بی پایان شب
خسته ام از شعرهایم از غمت
خستهام از مشهد و تهران شب
#شعر
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
#غزل
|
|
نقدها و نظرات
|
انشاالله هرچه زود تر قسمت بشه بیاین زیارت آقا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین بر شما
درودتان
روز خوبی داشته باشید