مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
بخت یازیسی شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۲:۳۹ شماره ثبت ۱۲۵۸۱۹
بازدید : ۸۰۶ | نظرات : ۳
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
یاشاییشیم پوتون یامان گونومیش
سرنوشتیم نه پیس سفیح یازیمیش
عمورگیشدی یاخینناشدی آخیرع
قوجالیغی فلک سالیب جانیمع
روزگارین ایشلرینن یورولدوم
قامتیمی بوکدی ددن اغولدوم
آننادیغیم گونن دردع ایلیشدیم
حسرت ییب قوجالیغا یتیشدیم
یاز گورممیش خزانینان اتوشدوم
گوورممیش خزللییب توکولدوم
خوشلیخ فقط ناغیللاردا واریدی
دنیا منع کوینک کیمین داریدی
چوخلارینین خشلیح پیلی چوخیدی
بیز کاسیبدا بیش قیراندا یوخودی
پالتارگیلدیلر گوندع بی رنگده
بیزده ایلده اوداچرچی گلنده
قاریاغیشین وقتی گلندع کنده
دامجیلاردی دام باجامیز بیهفته
ییب ایچیب هاممی کتددع خوشیدی
حسین کیمین اوردا کاسیب یوخیدی
خلق کوچیه چیخاندا گون چیخیردی
من چیخانی تیز ایلدیریم ویریردی
ددیخ دیارو شهری ترک ایلییخ
گوزدن ایتخ میلتی شاد ایلییخ
فرقی نیمیش هارا گیدسین کاسیب
کد یه شهر بختی یازان پیس یازیب
گلدیخ بورا غربت درده آرتیلدی
غریبچیلیح اوریمیزی یاندیردی
بیلع گوننر آرتیلدی عمروموزع
ددیخ رحمت گچن اوگونوموزع
نفس چکیب فقط دیری قالمیشیخ
آروادلاری راحت گونع سالمیشیخ
بودنیانین هیش ایشنه باخان یوخ
ظالیملرع حکم قصاص آلان یوخ
نه ایستیر بو مردمین جانینان
زلی الوب ایچیب پوتون قانینان
ورقین ویرسین بو دنیانی یورولدوخ
بسدی داها غم یوکونن اوغولدوخ
هرنه دعا گویلرع سس چاتمادی
رحمتینن هیش باجادا آشمادی
فلک کاریمیش سوزومی اشیدمیر
خوشبختچیلیخ نیع قشه بولوشمیر
چوخلاری وار پیل دنیزیندع اوزور
چوخلارینین آرزیلارین اولدورور
اوشاغیدیم قوجالیغا گوزآشدیم
هیش بیلمدیم هاواخ توکی آغادیم
آینادا باخدیجا بو آغ توکلرع
گورم یاخینناشمیشام دای اولمیع
بو دونیانین گوروم اوز قارااولسین
یانان آرزین آهی اونی قارادسین
دای دنیانین خوش گوننری قوتاریب
الله نیع بو دونیانی بوراخییب
شرمنده اولدوم بی گچن عموردن
عمور گیشدی بیرایت کیمین گیلیفدن
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.