پنجشنبه ۲۴ آبان
استقبال غزل استاد شهریار شعری از بهروز احمدی(زاهد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۱۳ شماره ثبت ۱۲۵۰۱۲
بازدید : ۱۵۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر بهروز احمدی(زاهد)
آخرین اشعار ناب بهروز احمدی(زاهد)
|
- استقبالی از شعر استاد شهریار
- (اوخ که دم از عقل زدم کردی پریرم
- آه از من دیوانه که از عقل زدم دم)
- آن یار دلی داشت که با من شده همدم
- محرم شده با من که چنین کرده ز من رم
- او بیخبر از من که کنم رم ز جهانی
- چون رام نگاهش شدهام گشته قدم خم
- با بالش خود بس که بگویم غم هجران
- تابوق سحر غرق شدیم هر دو به ماتم
- با کام پر از خون قلمم در دل دفتر
- هرجا نگری گشته مچاله دل پر غم
- هرگاه نویسم غزلی یاد غزالی
- ره میزند از خاطرههای دل من هم
- هرکوچه که رفتم همه بنبست و غریب است
- برگشتم و آشفته شدم باز دمادم
- دل نیست دگر سینه پر از خون چو شقایق
- یا لالهٔ خونین جگری غرقهٔ ماتم
- من هالهٔ روی تو شدم ای مه زیبا
- رخ را تو مگردان که دو یاریم و دو همدم
- بگذشته گذشته است و نگر زاهد تنها
- چون رام نگاه تو کند از دگران رم
- بهروز احمدی کرج
|
نقدها و نظرات
|
درود وسپاس از بودنتو بانوی گرامی | |
|
درود سپاس استاد گرامی روح استاد غزل بزرگوار شاد قصد جسارت نداشتم استاد شهریار کجاو اشعار این بنده حقیر کجا هیچوقت چنین جسارتی نکرده ونکرده ام روحشون شاد | |
|
درود وسپاس از حضورتون بانو ایرانپور نظرتون متین چه پیشنهادی دارین برای این مصرع؟ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما