پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
🍃🌸🍃
🍃🌸🍃به نام خدا - آلبوم🍃🌸🍃
🍃🌸🍃
دوباره جنگ ، دوباره حضورِ بُمبِ اتم
دوباره آیِنههایِ شکسته ی مردم
مَسیرِ پیچِ ستیزه بهایِ آزادی
هبوطِ حرمتِ انسان جهانِ پُر کژدم
مهارِ حسِ رهایی درونِ خیمهی بغض
سیاهِ فقر نشسته به ریشهی گندم
رَمیده هرچه نَفَس در تَلاطمِ دریا
صَفاست گُمشده دُرّی به قَعرِ این قُلزم
مَلال ِ جارِ هَمایش شَرارتِ سَیّاس
دوباره خنسِ شُعار و ریاستِ قاقُم
کمان زدهست قَدّ ِ دِرامِ آرشِ عشق
بُریده طَعمِ شرابِ وجود در تَهِ خُم
دوباره جشنِ تیموکراسیِ جهانخواران
فروش ِ فَخر در فَصلِ خذیِ هفتادُم
دوباره من که سَراسیمه یادت هستم یار
دلست و تکصَفحهی حب ِ تو درین آلبوم
صدا بزن که دوباره بهار خواهد شد
ز تُردِ رویِشِ چیچَک در ازدحامِ تراکم
دوباره منتظرِ تو به چارچوبِ خیال
بیا که آه درآمد ز جانِ در تَب گُم
🍃🌸🍃
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به عقیده من اشعار دو نوع هستند اشعاری که میتوان از آنها الهام گرفت
و
اشعاری که نمیتوان از آنها الهام گرفت
شما به نوعی شعر میگویید که خواننده با شعر همراه میشود و از شعر الهام میگیرد .
یعنی خواه نا خواه میخواهد با شعر همراه شود و ادامه شعر را خودش بسراید .
سروده خوبی بود موفق باشید