چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
منزلم خالی ز هر پیمانه ای
دفترم خالی ز هر افسانه ای
زیر لب میگفت طوطی در قفس
لانه ام خالی ز هر مستانه ای
ناجیان خوابیده در ویرانه ها
حاجیان لولیده در بیگانه ها
اسب ما از کرگی ابتر شده
در بدر اندر پی هم خانه ای
لحظه ای با یک نظر صوفی شدن
لحظه ای گردن کشی کوفی شدن
لحظه ای سردار مستوفی شدن
لحظه ای اندر ره میخانه ای
کافران با غافران هم دین شده
عارفان با هاتفان در کین شده
بنگرش این پادشه مسکین شده
ساقیا الحق که تو دیوانه ای
آدمکها جملگی بی سر شدن
مردمک ها جملگی مسخر شدن
قاصدکها جملگی پر پر شدن
بار الاه اندر دل کاشانه ای (؟)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگذارم | |
|
سپاس | |
|
ممنونم | |
|
درود ممنونم | |
|
درود مرسی | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفان با هاتفان در کین شده
بنگرش این پادشه مسکین شده
ساقیا الحق که تو دیوانه ای
درودها برقرار باشید .