پنجشنبه ۱ آذر
روزگار شعری از فاطمه بهرامی
از دفتر یادو خاطره ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۱۲۳۴۵۴
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب فاطمه بهرامی
|
ورق می زنم
روزگار پریشانی ام
غم و شادی و
همه روزهای تنهایی ام
ورق می زنم
برگ برگ
پاییز امسال و
صفحه صحفه
پارسال
زمستانی ام
رها کردم
در هوای تو
به یاد همه روزهای
با تو بودن
روح زندانی ام
بر آشفته خواب و
کرد آواره ی
کوچه کوچه مرا
دل هرزه گرد
خیابانی ام
ندارم پای امید
و نه دست نیازی
نه برق نگاهی
زچشمان بارانی ام
خدایا ببر تا ساحل
امن و راحت
در این موج بلا
روح طوفانی ام
شدم پیچک
دام کفر گیسوی تو
حراج کردم به پایت
همه مسلمانی ام
بخندید دل های
بی درد به درد من
ببینید شهر های آباد
کلبه های ویرانی ام
تو می مانی بعد من
به باد دهی برگ برگ
تمام شعرهای جانسوز
هجرانی ام......
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید