درود بانوی عزیزم
بنده قصد جسارت ندارم و نداشته
بانو جان درست است که بنیاد پرورش و آموزش ما از ریشه مشکل دارد که باعث همین بی بند و باری شده ولی ما به چشم خود دیده وحتی شنیده ایم
که این برهنگی در غرب چه نتایجی را در بر داشته و حالا در مملکت ما که تا حالا به مانند فنری فشرده وحالا رها شود
چه فلاکتی به بار می آورد
به حق می گوید ما همه دختران این سرزمین هستیم
ما هم خواهران خون های ریخته شده برای این تار موی هستیم
حاج قاسم هم گفتند آن دختر کم حجاب دختر ماست
اما بانوی شرافتمند خود با عقل می سنجد که نباید از محبت دیگران سو استفاده کرد
به قول استاد قرائتی
قرار نیست هر طور رفتار خود را به گردن جامعه ،حکومت ،ودیگران گذاشت
ما هر چه هوا سردتر شود خودمان را بیشتر می پوشانیم
پس هرچه آزادی را بد معنا کنند ما باید حقیقت آن را آشکار کنیم
هر چقدر هم عصبانی باشیم از مسئله های کنونی جامعه
دلیل خوبی برای رفتار اشتباه که در جامعه در حال رواج است نیست
وفقط یک محبت کذب وبستن چشم به روی واقعیت هاست ما تا چه وقت می توانیم از واقعیت فرار کنیم
به هر بهانه ای ،توهین ،افترا,وغیره
بانو جان باید چشم ها را شست چطور دیگر نگاه کرد اگر برداشت ما بانوان از یک شعر و یک کلمه بی عفتی
توهین به شخصیت دختران یک جامعه باشد
پس فاتحه ی عفت و حیا را باید خواند
و باید تن به هر ذلتی به هر قیمتی در پناه آزادی بدهیم
دم بر نیاوریم چون توهین تلقی می گردد
هر انسانی کار اشتباهی را که انجام می دهد کاملا عواقب و سخنهای بعدش را می سنجد پس این آزادی که ما بانوان در برهنگی
می بینیم کاملا اختیاری و ارادی است
باید منتظر حرفهای بعدش هم باشیم
به مثال :هر که خربزه می خورد پای لرزش هم می نشیند
پس چطور هر اتفاق بدی در جامعه رخ می دهد
شاعر می تواند در لفظ انتقاد برایش شعر بگوید
وهم آن را نادیده می گیرند وانتقاد از زبان شعر تلقی می کنند
شما استاد بنده واستاد دانشگاه هستید بانو جان
بهتر از همه واقف هستید که با زبان شعر یا طنز خیلی از مسائل به کنایه بیان می شود
نباید به خود بگیرید و ناراحت شوید اینجا هم باید جنبه انتقاد بالا رود
وحقیقت را همانطور که هست ببینیم
بازهم اگر باعث رنجش ومکدر شدن شما شدم
عذر می خواهم
اما تفکر نوشتهتونرو نپسندیدم...
معنای شما از آزادی بسیار تلخ و غمانگیزه...
آزادی بیعفتی نیست...
درود بر شما بانوی ادب
روز پر خیر و برکتی داشته باشید