چهارشنبه ۲۳ آبان
پنج رباعی عاشقانه شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ۰۱:۱۴ شماره ثبت ۱۲۳۱۵۴
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسم اللطیف
پنج رباعی
باران چشم
#باران زده چشمهای من بارانی است
دوری ز تو درد شاق و بی درمانی است
در وقت سقوط من به سودای غمت
این اشک به #خاطرات تو ارزانی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
۳۸۷
****
یار و انار
زانو زده ای انار را برداری
زیبایی و از لطف و صفا سرشاری
در چهره نازنین خود از آزرم
گویا که به گونه ها اناری داری
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
****
نوشدارو
هرچند نصیب من ز اسباب وجود
همواره بلا و رنج و دردسر بود
عشق تو چو نوشدارویی در هر حال
من را ز بلا و درد آزاد نمود
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
۷۱۰
****
سرگردانی
دور از تو در این دیار سرگردانم
آواره و گنگ و بی سر و سامانم
ای عشق بیا و باز دریاب مرا
جان را برسان به ساحت جانانم
۱۳۸۸/۱۲/۱۷
۹۲۸
****
حال شگفت
مردم همه میشوند غرق دریا
من غرق هوای تو نمودم خود را
در خشکیم و غرق شدن هست عجیب
این حال شگفت من بگو با دریا
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
****
#مهدی_رستگاری
دفتر شعر روزگاران
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بودند