درد دارم هر وقت غش روی پایم را می فشارد
پیغامت رانفرست
درد از جای دیگر پیدا می شوذ
بگذار در فنای من نشانه های درد را ببینی
بدون کوچکترین حرفی
کوله پشتی ام را بر می دارم
شب را در کوله پشتی ام جا دادم
ستاره ای مدام سرک می کشد از کوله پشتی به سمت بیرون
دیشب ابرها در کوله پشتی ام
نشانه ترس را باخود همراه داشتند
بی تردید نیمه شب کوله پشتی ام
نمی از باران را باخود همراه دارد
نم دیگر پس ترس ابرها
در جیب کوچک کوله پشتی ام جا ماند
مرا یاد بده ای ابر
چگونه مثل باران غیر منتظره پر صداشوم دربارش
ای ابر مرایاد بده چگونه نترسم
صدابزن تابیدارشوم
نیمه شب را دنبالت بگردم
مرا یاد بده تارویت شوم در اتفاق ناگهانی بارش
وهیجان نم گرفته از باریدن
وفریاد غرق در گل آلود باران
منتهایی برای محال بارش
............................
سپاس تقدیم به تمام عزیزان واساتید محترم ناب
دوستان بدانید که خیلی دوستتان دارم سپاس از اینکه همیشه هستید
حقیر شما عزیزان محمدرضا آزادبخت
سلام زیباست
سوررئالی که عطرِ سفرِ کربوبلا دارد کولهپشتیِ ابر در آینهی جیباش پیدا .
سلامت و دلشاد باشید.