شنبه ۱۰ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
بی تو ای سرو روان عمر خزان خواهد شد
قامتم چون خم ابروت کمان خواهد شد
از غم دوری تو، لاله ی پژمرده ی من
بلبل عاشق گل مرثیه خوان خواهد شد
همه شب از غم هجران تو ای راحت جان
اشک از دیده چو سیلاب روان خواهد شد
هر که خوانَد به جهان قصه ی پر غصه ی تو
دیدگانش ز غمت اشک فشان خواهد شد
داغ عشق تو به پیشانی هر واله نشست
همچنان حلقه ی زنّار نشان خواهد شد
مهر روی تو به دل گر چه نهان است ولی
پرتو عشق تو بر دیده ،عیان خواهد شد
گوشه چشمی بنمایی به گدایان درت
خرقه ی ژنده درویش گران خواهد شد
واعظ شهر که هم سفره خمّار نبود
گر شود عاشق روی تو ،همان خواهد شد
زاهد ار طاقِ دو ابروی تو را سجده کند
سوی میخانه رود، دُرد کشان خواهد شد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد اسامی عید بر شما هم مبارک و میمون باد | |
|
درود بر شما سپاسگزارم | |
|
درود بیکران برشما سپاسگزارم | |
|
درود بر بانوی گرامی سپاس از شما | |
|
درود بر شما سپاس فراوان بابت بداهه ای که فرمودید | |
|
درود بر شما بانوی فرهیخته سپاسگزارم | |
|
درود بر شما بانوی گرامی ، سپاس از لطفتان ، پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید سعید قربان مبارک