سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
|||||||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
مطالب اموزشی و داستانی و متن های ادبی بلند را به بخش ارسال پست یا وبلاک سایت ،ممنون و سپاسگزار شما هستیم به اضافه اینکه عرض عکس ها ی همراه پست ها و اشعارتان را بیشتر ۴۵۰ نکنید.
و اما سلام داداش مهدی حسنلو عزیز گذشته از شعر زیبایتان .. شعور زیبا و درک بسیار بالایت قابل تقدیر واحترام است خواستم در انظار و به وسطه تیک نقد ازشما تشکر کنم
چرا که امروز با عدم تایید شعر قبلی تان و درک ما و همه جانب از طرف شما اینطور زیبا به توافق و تفاهم با عشق رسیدیم باشد دوستان عزیزی بعضا مطالب و اثارشان تایید نمی گردد مصلحت خود و عموم و ما را که حق نوکری به گردن شما عزیزان داریم را پاس نگاه دارند و از ما و قوانین و تدابیری که در راستای ارامش شما و ماندن در کنار هم بدون دغدغه و استرس ناراحت نشوند.
به والله خیلی دوست داشتیم همه چیز را که در راه درستی و بهتر بودن می باشد تایید کنیم چون به خوبی می دانیم موافق و مخالف اکثرا دغدغه بهتر بودن خود و اجتماع و طن عزیزمانرا دارند اماچه میشود بالانس این عمل کار بسیار سختی می باشد که خدای ناکرده دشمن از ان استفاده معنوی و مادی برای تخریب ... نکند.
در کل از اخر اقا خیلی مخلصیم نقطه سر خط تمام.