سه شنبه ۱۵ آبان
بهار شعری از نرگس غلامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ۰۱:۰۰ شماره ثبت ۱۱۸۶۴۰
بازدید : ۳۱۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب نرگس غلامی
|
بپرسید بهار را
کی خواهد رسید از راه؟
"که اینجا سخت پاییز است"
وشب آرام وخون آلود
می چکد بر پوست ملتهب شهر...
بگویید بهار را
قدری لبخند بیاورد...
که باران شسته است از صورت دلقک ها
لبخند را
چراغی بیاورد
که ربوده اند ماه را
از پیراهن آسمان
وپرچمی سفید برای چشم هایم
درمن بیست سال جنگ تحمیلی ست....
#نرگس_غلامی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و آفرین هادی جان عزیز👌 موافقم؛ پایانبندی مناسبی داره در واقع سطر آخر شاه سطریست که باعث شده ضربه آخر محکمتر وارد بشه👍 (یجورایی نیمی از بار شعر رو تنهایی بهدوش میکشه) | |
|
سلام امیر حسین عزیزم سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اولا به سایت وزین شعر ناب خوش آمدید
ثانیا معمولا برای اولین ارسالی نقد نمیگوییم
اما با عنایت بر اینکه دانشجوی رشته ی ادبیات هستید و در بیوگرافی
عنوان داشته اید که منتخب شعر برتر بوده اید نکاتی را عرض کنم
🔷 در سطر چهارم (و) حشو قبیح است وقتی از سطری به سطر دیگز رفته اید این (و) نیازی نبود
🔷 در سطر ششم ( بهار را) حشو قبیح است چرا که در بالا به آن اشاره شده
🔷 در سطر یازدهم (که) حشو قبیح است
این راهم بگویم بهترین سطر شما که نو و بکر بود و عالی سطر آخر بود
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید