جمعه ۲۵ آبان
من،تو،همه شعری از حسین احمدی
از دفتر اولین صده شاعری نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۲۴ شماره ثبت ۱۱۵۶۹۳
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب حسین احمدی
|
پسِ پستوهای غم بازار من
قلم روضه میخواند
قلمی که مینویسد
از جای خالی دستانت
خواستم از خودِ درمانده ام بنویسم
منِ بی تو قدر یک نوشتن هم نمیارزد
کوچه های خیال انگیزِ مجنونم
با تمام درختانِ بیدش
به نگاهت بن بست شده
که بیارزد که بیارزد که بیارزد...!
خیابان بی چراغم را
شب نظاره کن
ماه تابم
ببین که با نبودنت خشکیدند
تمام درختانم
خیابان من هر چقدر بزرگ باشد
در نظرت از بالا
هیچ و خرد می آید
هر که بال پرواز دارد
نزدیکترست به تو ماه جانم
《ای هد هد صبا به سبا میفرستمت
بنگر که از کجا به کجا میفرستمت》
خبرش دهید که بی او
ساکنینم
همه پژمردند
کودکان
همه ناراضی
همه در چاه غم خفتند
درآر یوسفت از چاه
به بردگی حراجم کن
شکنجه کن هلاکم کن
جان مادرت اخم نکن
اخم که میکنی
لرزش خطوط پیشانی ات
زلزله می اندازد در قلبی که بود
لبخندت حسرت هر صدم ثانیه اش
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب چشمه؛ممنون از حسن توجهتون | |
|
درود و مهر متقابل من به شما💐🌺خوش حالم که خوشتون اومده🌷 | |
|
سلام و عرض متقابل جناب احسانی فر؛خوشحالم که خوشتان آمده؛تندرست باشید | |
|
تندرست باشید جناب نظری؛خیلی ممنونم | |
|
حقیقتا بداهه زیبا و نظر پر مهرتون روزم رو ساخت استاد عزیزم هزاران سپاس 🌺💐🌷 | |
|
سلام و درود متقابل جناب فاضلی نژاد 💐🌺🌷سپاس از نگاه و لطف و محبتتون⚘💐🌺🌷 | |
|
درود و مهر محمد جان ،عزیز دلید 🌺💐⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.