جمعه ۲۵ آبان
ماه آینه دل شعری از حسین احمدی
از دفتر اولین صده شاعری نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۱۱۵۶۰۰
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب حسین احمدی
|
ز دنیا چایِ دودی خواهَم
تک درختی تکیه گاهم
بنوشَم آب زِ دستِ یارَم
گویَم بسی شعر از زبانم
این دلم ؛
گورستانی باشد ؛بی شک
از همه
تو خود گشتی مسیحای وجودم
یک تنه
خنده ی زشتی دارم؛
اشکی زیبا
عاشق صورت گریان من شدی
عشق تو
خنده به لبم آورد
زشت شدم
دور شدی
در نبودت ببین چه زیبا شدم
خورشید در دستانت بود؛
برق در چشمانت
برق تو بارانید؛
جفت ابر های تار و سیاهم
کودکِ کار آرزوهای من؛
فقط یک آرزو دارد
خریدار تمام گل های سرخش؛
تو باشی مرادم
چه کردیَم تو را در ماه دیدم؛
گویا امامی
امام در محضرت کفرست؛
ذاتا خدایی
《نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی
نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی》
به درگاه جلالت؛
عمری سجده توان کرد؛
چه کم!
امام غایبم گردان؛
هزار قرن شاعرت باشم؛
چه غم؟!
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض احترام به شما؛بسی متشکرم🙏☺ | |
|
سلام و عرض ادب متقابل به شما؛متشکر از توجه و نظر صادقانه تان🙂 | |
|
درود بیکران علی جان؛خیلی ممنونم از نگاه پرمهرتان😊 | |
|
عرض ادب جناب فاضلی نژاد؛برقرار باشید | |
|
سلام و درود؛ متشکرم جناب رضوی؛متقابلا برای شما | |
|
سلام و درود متقابل از جانب من خانم عباسی؛خیلی متشکرم به امید موفقیت روز افزون شما🙂 | |
|
سلام خانم آهنگران؛خیلی خوش حال شدم دوست داشتید🙂 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید