يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر غلامرضا مهدوی (مهدوی)
آخرین اشعار ناب غلامرضا مهدوی (مهدوی)
|
بخوان ای مرغ خوشخوانِ سته بان
گل افشان شد بهارانِ سته بان
فراخوان می دهد این شهر زیبا
شما را در گلستان سته بان
صفا دارد "بخون" و "چشمه قهری"
روان از دشت و دامانِ سته بان
بیا پیرِ مُرادش کن زیارت
دعا کن بهرِ بارانِ سته بان
به باغِ سبزِ جوزا لنگر انداز
نشین بر بهترین خوان سته بان
چو غارِ چلّه خانه دیدنی هست
ببین این کهنه ایوانِ سته بان
گُدارو قلعه دختر سمتِ مشرق
بُوَد معراج و کنعانِ سته بان
طلایی زعفران، انجیر و بادام
سه تا محصولِ اَلوانِ سته بان
اَدَب پرور بُوَد این خطّه از فارس
به یُمنِ مهـــدِ قرآنِ سته بان
"شهیدِ رابع" و "شمس" و "جمالی"
مفاخرهای دوران سته بان
"فقیهی"، "مُرشدی"، خیل شهیدان
هِزاران ازهَزارانِ سته بان
رَز و انجیر و بادام و چنارش
نمادی از نیاکانِ سته بان
دوتا "رونیز" و "گُرده" گوهرافشان
چه زیبا درگریبان سته بان
به "رودبار" و به "ایج" و "خیر" و "روستا"
سفرکن جانِ مهمانِ سته بان
بنای "مسجدِ سنگی" در "ایج" است
دوفرسنگی ، زنخدانِ سته بان
"غلامِ مهدوی" دارد غزلها
زِ تار و پود و مژگانِ سته بان
مهدوی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانوی گرام کماکان در کسوت شاگردی از محضر اساتیدم تَلَمُّذ می کنم سپاس از حضورتان سرفراز باشید | |
|
سلام و درود بر شما جناب استکی عزیز کماکان در کسوت شاگردی از محضر اساتیدم تَلَمُّذ می کنم سپاس از حضورتان پایدار باشید استاد | |
|
سلام علیکم بزرگوار مزینانی دیدگاهتان زیبا بین است سپاس از حضورتان سر مریزاد عزیز | |
|
درود و سپاس از حضورتان بانو حکیمی زیبا دیده اید | |
|
درود و سپاس از شما بزرگوار ممنون از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما ..