شنبه ۳ آذر
مرگ... شعری از سید امیر نجفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۵۸ شماره ثبت ۱۱۴۶۶۸
بازدید : ۲۵۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سید امیر نجفی
|
میرسد روزی که دلتنگم شوی
شایدم رسوایِ همرنگم شوی
میرسد روزی که روی قبر من
لوح مَرمَرگونه ی سنگم شوی
بعد من شاید که مهربانی کنی
ساعتی محبوس در چنگم شوی
حیف باشد اینکه در خاکم ولی...
شوق اشعار شباهنگم شوی
کاش میشد لحظه ای در بودنم
یار زیبای هماهنگم شوی
مطمئن هستم که بعد از مرگ من
میرسد روزی که دلتنگم شوی...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شمااا ممنون از نظرتون🌹🌹 | |
|
درود جناب آقای احسانی فر
خیلی مچکرم 🌹🌹 | |
|
سلام آقای فخوری عزیز♥️
تشکر از نگاه مهربانتون و ببخشید بابت فضای غمگین شعر
به قول شاعر فقید مرحوم زرویی نصرآبادی:
(دعا کنیم که حالمون خوب بشه تا شعرمون یه ریزه مرغوب بشه) | |
|
سلااام عرض شد ممنونم از نظر لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از نظر شعر یت عرض شد .
و
از نظر معنی دور از جان باشد .