شنبه ۳ آذر
مزار شعری از سید امیر نجفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۷ شماره ثبت ۱۱۵۳۳۷
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب سید امیر نجفی
|
مزارم شاخه ای مریم ندارد
به اندوهم دلی مرهم ندارد
دعا کردم کمی باران ببارد....
چو قبرستان من زمزم ندارد
چنان افتاده ام از چشم مردم
که اشعارم دگر محرم ندارد
همان شاهی که تاجی بر سرش بود
کنون بنگر که یک پرچم ندارد
مسیرم بس خطرناک است و لرزان
که این پُل پایه ای محکم ندارد
بعیدست کس به دیدارم شتابد
چو تن مُردست دگر همدم ندارد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و دو صد درود خدمت استاد چشمه ی گرانقدر 🌸🌹🌸
فضای این شعر بابت در گذشت دایی مرحومم غمگین شد که پارسال فوت شدن تشکر از حُسن نگاه و توجه ی شما 🌹🙏🌹 | |
|
عرض ادب استاد بزرگوارم جناب آقای عزیزیان🌹🌹
نظر مثبت شما باعث افتاره برام❤️
منظور ( مرهم ) هست که به دلیل اشتباه تایپی مرحم نوشته شد در اسرع وقت ویرایش خواهد شد🙏
مچکرم از نکات مثبتی که فرمودید🌸🌹🌸🌹🌸 | |
|
درود بر شما ادیب گرامی 🌹🌹
تشکر از حضور گرمتون🙏 | |
|
عرض ادب 🌺🌸
ممنون که به مهر خوندین🌹🙏🌹 | |
|
سلام سرکار خانوم🌹...🌹
حضورتون بسیار ارزشمنده مچکرم از اظهار فضلتون🙂🙏 | |
|
سلام شاعر عزیز 🌺🌸🌺
نظر لطف شماست 🙏 | |
|
سلام سرکار خانوم 🌸🌸
خوشحالم که شعرم به چشمتون زیبا اومد🌹🙏🌹 | |
|
درود بر بانو پاییزه 🌹🌹🌹
لطف دارید مچکرم🌸🙏🌸 | |
|
سلام و دو صد درود خدمت شما ناز بانو🌹🌹
نگاهتون زیبا بود ممنونم از نظر لطفتون🙏🌺🌸 | |
|
سلام استاد خیلی مچکرم از حضورتون 🙏🌹🙏 | |
|
عرض ادب و احترام سرکار خانوم حجازی عزیز🌹🌹
لطف دارید به اشعارم ممنون که نگاه زیباتون و به غزلم دوختید🙏🌺🌸🌺 | |
|
سلام جناب آقای فتحی گرامی🌹🌹
تشکر از لطفتون🙏🌺🌸🌺🙏 | |
|
عرض ادب خدمت استاد عزیزم🌹....🌸.....🌹
حضورتون خیلی برام ارزشمنده ممنون از مِهر شما🙏🌹🙏
پایدار باشید....❤️ | |
|
درود بر شما ادیب گرامی به مهر خواندید لطفتون پایدار🙏
🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود
همیشه از مرگ میسرایید؟