شنبه ۳ آذر
جام شهادت شعری از سید امیر نجفی
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۴۰ شماره ثبت ۱۱۵۰۶۲
بازدید : ۲۸۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سید امیر نجفی
|
تبریک!!! به خون خویش تطهیر شدید
از جام شهادت همگی سیر شدید
تا چشم جهان خیره به این ظلم شود
اینگونه سپر مقابل تیر شدید...
((دوستان این شعر تقدیمی برای شهدای شاهچراغ گفته شده))
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و دو صد درود خدمت استاد چشمه
بابت الطاف شما ممنونم خدمت اساتیدی مثل شما درس پس میدم❤️❤️ | |
|
سلام و درود نظر لطف شماست....❤️ | |
|
عرض ادب 🌹🌹
ممنون از حضورتون🌸 | |
|
عرض ادب سرکار خانوم 🌺🌸
حضور و نظر زیباتون بسیار ارزشمنده تشکر از شما🌹🌹 | |
|
سلام شاعر عزیز و تشکر از شما محبت دارید🌹🌹 | |
|
سلام و درود🌺🌸🌺
ممنون از نگاه زیباتون❤️ | |
|
درود بر شما تشکر جناب آقای فاضلی نظر لطفتون باعث افتخار بنده هست🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود خدمت شما ادیب بزرگوار
ممنونم از حضور و اظهار نظر زیباتون🙏
لطفتون مستدام🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حماسی بود
یاد شهدای عزیز شاهچراغ را گرامی داشتید
موفق باشید