يکشنبه ۴ آذر
زاده سکوت شعری از الهام علیان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۱۱۳۷۸۳
بازدید : ۲۵۱ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب الهام علیان
|
مرا به نام من بخوانید
من یک زنم ، زاده زمین
زاده زهره ،ناهید و میترا
زاده سکوت
از جنس خشم
از جنس فریاد
من یک زنم از جنس خاک ، به گرمای آفتاب
من یک زنم از جنس آتش ، به روشنای آب
من یک زنم از جنس باد ، به آرامی نسیم
من یک زنم از جنس سنگ ، شکننده چون شیشه
من یک زنم زاده سکوت
ریشه درخاک دارم
آغازم زندگیست ، پایانم زندگی
زایش از آن من است زندگی بخشیدن بنام من
من یک زنم ، زاده سکوت
سکوتم سرچشمه اش غرور است
غرورم سرشته در آفرینشم
مرا به نام من بخوانید
" تنها به نام یک زن "
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب محمدی ادیب بزرگوار ،، ممنون از راهنمایی شما بر دیده منّت با مطالعه بیشتر و نقد و نظر شما استاد بزرگوار شاهد سروده های کاملتری از جانب این شاگرد کوچکتان خواهید بود "" | |
|
درود و سپاس خدمت شما ادیب بزرگوار ،، پایدار باشید """" | |
|
درودتان مهر بانوی نازنین ،، سپاسگزار لطفتان هستم "" | |
|
درودتان جناب احسانی فر ،، پایدار باشید ادیب بزرگوار """ | |
|
درودتان جناب زارع بزرگوار ،، سپاسگزار لطف و همراهی شما ادیب و استاد بزرگوار هستم """ پایدار باشید | |
|
درودتان بانو ادیب بزرگوار ،، لطفتان را سپاس "" پایدار باشید | |
|
درودتان جناب احسانی فر ،، سپاسگزار لطف و همراهی شما ادیب بزرگوار هستم """ پایدار باشید | |
|
درودتان جناب شفیعی بزرگوار ،، سپاسگزار لطف و همراهی شما استاد گرانقدر هستم """" | |
|
سپاسگزار مهرتان بانو کاسیانی گرانقدر """ پایدار باشید | |
|
درودتان جناب علامیان ، ادیب بزرگوار """ سپاسگزار لطف و همراهیتان هستم """" | |
|
درودتان مهربانو گودرزی گرانقدر ،، سپاسگزار لطف و همراهیتان """" | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ادیب مودب و زرنگار
از بابت اینکه مطالبی در جهت حفظ شان و مرتبت
بانوان و زنان منتشر فرموده اید جای بسی خوشحالی دارد
و از همین جا درود بر زنان و دختران پاک سرزمینم
که گاهی نامهربانی عده ای دلهای دریایی و شکننده ی آنان را
می رنجاند و زنی که آمده انسان تربیت کند، آماج بلاها
میگردد.
و اما در خصوص نوشته ی شما
🔶 خواهشی که از شما دارم اینکه حال و هوای نوشته هایتان را از نثر به شعر تغییر دهید
در این نوشته جز رگه هایی از شعر بودن، تماما نثر دیدم
در قالب چیدمان سطور، پارامترهای شعر بودن را
مطالعه فرمایید، بیشتر بخوانید، فروغ و سهراب و نیما
و شاعران معاصر، هر چقدر بیشتر شعر بخوانید بیشتر
میتوانید عیوب نوشتار خود را مرتفع سازید
به امید مشاهده ی آثار شاعرانه ی بیشتر و بهتر
بمانید به مهر و بسرایید