يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
دنیاتاریکی را بهترین رنگ میداند
به خیالم
برچنین مداری میچرخد....
تونیز نورباش وازمدارخارج شو
دست دردستِ ستاره گان بگذاروبرقلبِ ماه نمازبپادار
نیت کن همه چیزرنگی رنگی شود
مردم بخندند....
عاشقان راباچشمِ بدنظاره نکنند کوربینان
آواز سردهندبانوانِ عاشق !!!!وبادبرگیسوانشان بوسه را نقش ببندد
بگذارنجوایِ نیایش هایت گوشِ فلک راکرکند
زمین ازحسادت کهیرزند
آسمان برایِ آوازِ دلت موسیقیِ رهایی را بدرقه یِ نیایش هایت کند
برایِ یک روزهم شده تودخترکی زنده باش درمیانِ رنگی رنگی ها....
رختِ سیاهِ روزگارراازتنت بیرون بکش
اینبارتوبرخودحکومت کن
شاه وپادشاهِ خودت باش
مردانه وزنانه راخط بزن
سن وسال رادرگورِخرافات چال کن
بگذاراینبارنمازهابانیایش هایمان پیوندی صالح داشته باشند
بگذارآنچه درتومیخواهدبه بلوغ زندگی برسد تمامش حالِ خوشت باشد
ایزدِخودت باش
ازبندگی برایِ خودت لذت ببر
آب باش وجهنم راخموش کن
بهشت رابه سالمندان ببخش
وچشمشان راازاما واگرهاببند
بگذارهیچ کس بدونِ عشق به خطبه مهمان نشود
توخودنورباش وبردلِ زمینیان بتاب....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود