جمعه ۲ آذر
مترسک شعری از احسان قاسمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۰۲ شماره ثبت ۱۱۰۸۵۰
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب احسان قاسمی
|
چه زشتے و لباست هم گشاد است اے مترسک
رفیقت هم تنِ وحشے باد است اے مترسڪ
تو یڪ پا دارے ان هم لَنگ و بے روح است و چوبی
ولے بااین همه قلبت چه شاد است اے مترسڪ
خوشا بر حال تو اے جسمِ بے احساس مغرور
که اوضاعِ تو بر وفق مراد است اے مترسڪ
بمان در خلوتِ دنیایِ سردت تا همیشه
که این دنیا فقط جاے فساد است اے مترسک
که در دنیاے ما ارزش ندارد عشق و خوبی
ملاکِ برترے رنگ و نژاد است اے مترسڪ
نیا ،کالای تویکرنگے و پاکے و عشق است
نیا،بازارتواینجا کِساد است اے مترسک
خدارا شکر کن اصلا ندارے پاے رفتن
همین یڪ پا که دارے هم زیاد است اے مترسک
#احسانقاسمے_مترسڪ
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان
تشکر از محبت شما 🙏 | |
|
درود فراوان
تشکر از محبت شما 🙏 | |
|
درود عزیز
لطفتون بی کران
ممنونم ک وقت گذاشتید | |
|
درود بی کران بر شما فرهیخته ی گرامی
تشکر از لطف بی منت شما | |
|
درد بی کران
سپاس از لطفتون عزیز | |
|
درود بر شما
تشکر میکنم
لطفتون بی کران | |
|
درود بر شما
بی نهایت سپاس 🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید
🍀🍀🍀🍀🍀🍀