جمعه ۲ آذر
قیمت عشق شعری از احسان قاسمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ۰۲:۲۹ شماره ثبت ۱۱۱۱۸۸
بازدید : ۱۶۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب احسان قاسمی
|
در جنگ عظیمے وسط خیلِ سپاهش
یڪ لحظه به چشمم که زد آن چشمِ سیاهش
افتاد ز دستم دل و شمشیر و کلاهم
شاعر شدم از مستے و از نازِ نگاهش
باید که غلافش بکنم نیزه ے خود را
باید بنویسم دو سه جلد از رخِ ماهش
رو بندِ خودش را که زِ رخساره بیانداخت
از شرم فرو ریخت شب و حرمتِ ماهش
من مانده ام و تیزیِ اَبرویِ کمندش
با زخمِ عمیقے به تن از جورِ سِلاحش
زانو زدم و مملکتم رفت به تاراج
این عشق نیارزید ریالے به گناهش
از آن یل جنگے که دلش خون شده مانده
یڪ شاعرِ حسرت به دل و دفتر و آهش
#احسانقاسمی_قیمت عشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
قوافی؟