دوشنبه ۵ آذر
غم بخور شعری از احسان قاسمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ۰۲:۰۲ شماره ثبت ۱۱۱۱۱۴
بازدید : ۷۴۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب احسان قاسمی
|
از ازل بختت نشد گوشش به فرمان غم بخور
روے سفره جاے یڪ نان غم فراوان .غم بخور
تاابد درکلبه ےاحزان خود باقے بمان
یوسفت هرگز نیامد سمت کنعان غم بخور
جرئه آبے هم اگر بر دست تو مردم دهند
شڪ نکن اینڪ رسیده عیدِ قربان غم بخور
روزه ات باشد قبول اے مومنِ درگاه حق
بهر افطارت بیا هم پاے مهمان .غم بخور
یک درختِ سیبِ ناقابل؟نه این حقش نبود
امدن بر این زمین باشد به تاوان.غم بخور
.
رو به رویت جام زهر و جام غم بنهاده اند
یا بمیرو یا بیا از توے فنجان غم بخور
#احسانقاسمے_غم بخور
|
|
نقدها و نظرات
|
درود دوست من تشکر از حسن نظر شما | |
|
درود برشما بی نهایت سپاس از محبت بی دریغ شما | |
|
سلام و ممنونم از نظر و لطف بی کران شما | |
|
درود به شما لطفتان مستدام 🙏 | |
|
درود بر شما باعث افتخار بنده است نظرات شما لطفتون پایدار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و طنازانه بود 👏👏🌺🌺