يکشنبه ۲۷ آبان
مسلخ شعری از محمد علی نیک روش
از دفتر سقط_جنون نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۱۱۰۷۵۱
بازدید : ۲۵۶ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمد علی نیک روش
آخرین اشعار ناب محمد علی نیک روش
|
حلقه به قامتم بزن ، بغض مرا بغل بکن
پرسه بزن نفس بکش در من و در هوای من
یخ زده خون آرزو ، در رگ خشک زندگی
یخ زده خون زندگی ، در رگ واژه های من
بوي کویر می دهم ، نیست مـرا طراوتی
در تـو اثر نمی کند ، هق هق و های های من
خون دلم به گردنت ، دست دلم به دامنت
تاب و توان ندارد این پیکر بی قـوای من
تکه به تکه هم شوم پا ز تو پس نمی کشم
خوب مرا نظاره کن، در شب انتهای من
محمد_نیکروش
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام جناب عزیزیان دوست همیشه همراه برقرار باشید مهربان | |
|
زنده باشید خانم کاسیانی ممنونم از شما دوست اهل قلم | |
|
عرض سلام و خیر مقدم خوش آمدید به صفحه خودتان و سپاس از حسن نظر شما مهربان ساز دلت به نوای شعف | |
|
عرض سلام و خیر مقدم خوش آمدید به صفحه خودتان ممنـون از شما. این لطف شماست | |
|
عرض ادب و ارادت عالی نگاهید. ممنونم🌹🌹 با آرزوی بهترینها برای شما جناب حسینی عزیز پایدار باشید و سربلند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قطعه ی بسیار زیباییست
لذت بردم از خواندنش👏👏🌺🌺