يکشنبه ۲۷ آبان
تسلسل اعجاز شعری از محمد علی نیک روش
از دفتر شیههُ_خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۰۴:۵۷ شماره ثبت ۱۱۲۹۰۵
بازدید : ۴۵۸ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر محمد علی نیک روش
آخرین اشعار ناب محمد علی نیک روش
|
درویشم و در تشویش"در خویش و پریشانـم
آتـــــش به جگــر دارم " همبــسترِ طـــوفانم
هـربار نظـــر کردی"من باز خطر کردم
یا خوب نگاهم کن"یا خـوب بمیــرانم
گفتی که سفر تلخ است" اما سفـــــــری باید
گفتم که من اما چشـم"بر راه تــو می مانــم
گفتی که مگو از عشق"از حادثــه دوری ڪن
از عشق به هر نحوی"چندی است گریزانم
در شعـــر مرا حل ڪن" اعجاز مسلسل ڪن
یک جرعه غزل کافیست "یک بیت بنوشانم
جولان غزل این نیست"افـــسانه فراهم کن
جـولانگه اگـــر باشد"جولانگــــر میدانـــم
✍️محمد_نیکروش
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض احترام و امتنان
دوست ادب پیشه و نیک اندیشه
سپاس از حسن و زیبایی نگاهتان | |
|
عرض سلام و احترام
زنده باشید جناب استکی
برقـــرار باشیــد بزرگــوار
ایام به کام | |
|
سلام هادی خوش اومدی رفیق ممنون که هستی همیشه❣️ | |
|
عرض سلام و احترام دارمــــ....
سپاس از حضور و همراهی شما
پایــنده باشیـــد گرامـی
ایام به ڪامـــ | |
|
عرض ادب و ارادت🙏
پاینده بمانید به مهـر 🙏
در پناه حق،،، | |
|
غوغـــا ســــرا شمایید جناب احسانی
شنیدنی ست صدای افڪارتان
دنبال ڪردني ست رد قلمتان
بمانيد و به مهــر بسرایید | |
|
عرض سلام و احترام دارمــــ....
سپاس از حضور و همراهی شما
پایــنده باشیـــد دوست گرامـی
جناب فرهادی عزیز
| |
|
خیــرِ مقدم عرض می کنم
سپاسگزارم از شما و حسن نگاهتون
زنده باشیــد | |
|
عرض ادب و ارادت🙏 جناب فتحی نازنین پاینده بمانید به مهـر 🙏
| |
|
عرض ادب و ارادت
درودبرشما جناب دزفولی 🌹🌹
با آرزوی بهترینها برای شما
پایدار باشید و سربلند | |
|
عرض احترام و امتنان به صفحهٔ خودتان خوش آمدید دوست ادب پیشه و نیک اندیشه سپاس از حسن تعبیر و زیبایی نگاهتان | |
|
برقرار باشید جناب حسینی عزیز | |
|
عرض احترام خانم رجایی زنده باشید.ممنونم ایام به کام | |
|
عرض ادب بزرگوار زنده باشید | |
|
درودهااا جناب عبدالله پور عزیز به مهر خواندی دوست اهل ادبم در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلهایتان همه زیباست