ومن کم کم یادگرفتم،تو ودوست داشتنت سوتفاهمی بیش نبود
صدایت،نگاهت،همه دست دردستِ هم دادند
تا به چهره ات حکمرانی کنند
ومرا اسیردرخود
نمی دانستندکه بانگ ها خموش
نگاه هاکور
وجسم هافراموش می شوند
زمانی که روح مانند پاک کنی حافظه یِ عشق راپاک می کند ازسوتفاهم ها...
درود بر بانوی ژرف اندیش عمیق، دقیق، کوبنده و هوشمندانه کوتاه بود ولی نکته ها داشت. این تعبیر برایم جالب تر بود: ...زمانی که روح مانند پاک کنی حافظه یِ عشق راپاک می کند... در پناه خدای مهربان، شادکام و رستگار باشید.
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود