جمعه ۲ آذر
هجر شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۵۱ شماره ثبت ۱۰۹۹۰۵
بازدید : ۲۹۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
چه غریبانه بر دل ره هجرت گرفتم
ترک چشم تو شداین قبض که ز روحم گرفتم
من به خاب رفته بودم ز خیال جان گدازت
دل خویش کندم و چشم به جهان نو گرفتم
بس خمار گشته در عشق به تمنای نگاهی
خود شدم ساقی می ز گِل و خاک گرفتم
عقب نگاه تو من تا به آنجا رسیدم
که فقط تو ماندای، بس که خوداز خودگرفتم
تا که در توان کنم سعی از چه در تنم بگنجم
گر تو حول قوه باشی از چه در قفس بجنبم
شوق وصل میکند دل مرگ تن می خرد جان
من به جرم دیدن تو حد این هجر گرفتم
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم استاد در دلنوشته ام سعی کردم که چهارچوب غزل باشد و تا جای ممکن رعایت کردم | |
|
متشکرم استاد | |
|
متشکرم استاد مهر نگاهتان مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.