جمعه ۲ آذر
غم دل شعری از سیروس میرزاوند
از دفتر شعر لری نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۱۰۹۵۶۷
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سیروس میرزاوند
|
🌾
نویسـمـ غــمـ دل ، با خـط خـوش من
چه کردی یار ، که ســـوزد دل دشمن
🌾
گلــــه کــردمـــ ، شبی ، من از غم تــو
تــو دل دادی به کی ، شـــد همـدم تـو
🌾
چنان رفتی ، از این دیــده ی مــن تو
زدی خنجـــر به سینــه ، و به تن تــو
🌾
دلم خوش بود ،که یار من همین است
ندانستــم، کــه نامرد در کمیـن اسـت
🌾
چه گفت ، با تو چه ها کرده دلت بورد
تو دل دادی ، و مـن ، اینجا دلمـ مورد
🌾
نگاه کــردم به تصویرت، شدم مسـت
همه میگن که رفته ، پس چرا هست
🌾
شده مرحــمـ بر این سینه ،رخ دوست
گرفتارمـ ، و چــاره ، دیـــدن اوســت
🌾
چشم بارد ، من هرشب بی تو از غـمـ
تــو سوختــی سینه ام ، نمیزنـــم دمـ
🌾
نوشتــمـــ بی تـــو دارد ، درد دل مــن
که ویران است، شـب و روز منزل من
🌾
قلــم داند ز گـــریه ، دفتـــرم خیـس
گرفتارم ، به عشقــی،که دگــر نیـس
🌾
✍ سیروس میرزاوند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام ودرود
این دفعه لُری ننوشتید ها
سلامت باشید و سرافراز
قلم تان نویسای ارزش ها