جمعه ۲ آذر
شعر لری شعری از سیروس میرزاوند
از دفتر شعر لری نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۴۱ شماره ثبت ۱۰۱۳۸۰
بازدید : ۲۴۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سیروس میرزاوند
|
مه کمرتر تو صیاد، بزه و بالم تیرتهَ
ای دلم چی پیچنک،پاپیچتهَ، اُ گیرتهَ
🍁🍁
بشکیه دو بال مهَ ، بریزی ای خینمهَ
عشق تو چاره نویس،نوشته د سینمهَ
🍁🍁
نوشتم کنج دلم ،تو زیبا بی احساسی
خنسی کنج دلت جدایی سیمهَ هاسی
🍁🍁
ای سیل گرم دلت، داری او دَرمون مهَ
بسوزه بخت فلک،که سوخته اِ جونمهَ
🍁🍁
مه پریشو حالم اُ ،تو سی ناکسو خَنی
تو چطور دلت اوما، که دل دِ دلم کنَی
🍁🍁
غریو اُ در و دره ، ای دل بی هُمدَمم
نوشته طاله نویس،مه زاده درد اُ غَمم
✍️شاعر سیروس میرزاوند
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم . همچنین برادر⚘⚘♥️ | |
|
ممنونم .همچنین دوست عزیز⚘♥️ | |
|
خیلی ممنونم . عید شمام مبارک باشه⚘⚘♥️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عيد کمال دين . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصايت و ولايت
امير المومنين عليه السلام
بر شيعيان و پيروان ولايت خجسته باد